J. R. Ward: Megváltott szerető - Egy regénylakás könyvei J. R. Ward: Megváltott szerető - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:

J. R. Ward: Megváltott szerető

Írta: Gretty | 2012. július 17., kedd | 11:05

Eredeti cím: Lover Enshrined
Fülszöveg: A Fekete Tőr Testvériség elkötelezetten hűséges tagja, a lenyűgözően jóképű Phury felel a testvériség vérvonalának életben tartásáért. Mint a kiválasztottak Nemzője, neki kell utódokról gondoskodnia, hogy újabb harcosok szülessenek, akik majd folytatják a küzdelmet a vámpírok gyilkosaival. 
Cormia, a Nemző első számú asszonya a félelmet nem ismerő harcos lelkébe lát, és megérzi gyengeségeit. Miközben az Alantasok Társaságával folytatott háború egyre jobban elmérgesedik, tragédia árnyéka vetül a testvériség házára, és Phurynek döntenie kell; kötelesség vagy szerelem…

A kezembe akadt, mert...
nekem ez a rész kifejezetten várós volt Phury miatt, ráadásul eléggé kapcsolódik az előző kettőhöz, így képtelenség volt távolságot tartanom tőle.

Közös történetünk:
Nekem ez a rész kifejezetten tetszett!
Csak így. Semmi köntörfalazás.

Nem is értem, hogy miért nyekeregtek annyian, hogy ez egy igencsak gyenge rész.

Mondjuk az is igaz, hogy kábé negyedjére ülök neki megfogalmazni ezt a posztot, de nem azért, mert csak akarom, hogy jót írjak. Tényleg tetszett, csak egyszerűen elsodort a sztori, és semmi értelmes nem telik most tőlem.

De azért neki gyürkőzöm, bár előre szólok, hogy lehet, hemzsegni fog a bejegyzés a sületlenségektől! :)

Először is, É barátnőm ciccegett mindig, mikor Phury könyve került szóba. Ő nagy Ward-fan, ennek ellenére Phury barátunk komoly ellenérzéseket vált ki belőle. Kerekedett is a szeme, mikor lelkendeztem, hogy szerintem ez egy tök jó sztori volt.

Először is azért, amiért Butch könyvénél nem tetszett. Hehe, teljesen ellent tudok mondani önmagamnak, mert ott rühelltem az alantasokat, V-nél örvendtem, hogy eltűntek, itt meg kifejezetten szórakoztatott, hogy visszatértek. (Lehet pihentetni kellett őket?)
Mondjuk  azt a csavart, és gyomorideget, amit a fejlemények okoztak... Az idegbaj kerülgetett annál a szituációnál, amikor... (úgysem árulom el) szóval, tekergetett pici lelkemen párat, amíg elrendezte az alantasok és testvérek közötti háború sorsát.
De legalább nagyot dobott rajta, és így egy ideig emiatt a szál miatt nem kezdek újra nyünnyögni.

Aztán ott van a John-Qhuinn-Blay mellékszál, amit én mindig is kedveltem, de most már egyenesen imádom!
Annyira aranyosa, annyira cukik, és annyira... ááá, értem én, hogy sokan nem szeretik, hogy hármójuk története megakasztja a fő folyamot, de részemről ide velük minden könyvben.
Az meg, ahogy Qhuinn és Blay kapcsolata halad... *hangos sóhaj* Már megint egy olyan jelenettel ajándékozott meg Ward, hogy a szívem szakadt bele. Eszméletlen, hogy milyen szépen tud megírni egy férfi-férfi jelenetet! (Na erről bezzeg napokig tudnék írni.)

Phury az én fejemben valahogy
így néz ki, csak persze
mellkasszőr nélkül.
És itt van egy nagy bajom!
Ugyanis ugyanezt a bravúrt a fő párossal már egyáltalán nem tudja megcsinálni. Miért?... Akarom mondani: MIÉRT?
Miért kell semmitmondó sztorira felépíteni az adott testvér és fele kapcsolatát? Hmm?

Az adott párosok egymásba szerelmesedései egyre pocsékabbak. Pedig itt még szimpatizáltam is Cormiával, szerintem az egyik legérdekesebb karakter, mégis, csak úgy egymásra dobta kettőjüket, aztán lesz, ami lesz alapon ment tovább írni a mellékszálakat.

Mit csinálsz Ward? Ez így olyan semmilyen! Persze szép és jó, hogy rendre hozzuk fel a nehezen emészthető témákat, mint ezúttal a drogfüggőség - ami azért nem volt olyan vészes, mint sokan sejtették előre -, de a párok közti szerelemre már nem figyelsz!
Azt akarod mondani, hogy már nem is ez a lényeg? Ne ezért olvassak?
Hát valóban, kénytelen leszek már ezt az apró mozzanatot mellékesként kezelni.

Szóval ez a sorozat lassan nekem már nem arról szól, hogy jön a marcona, hősszerelmes vámpír, megleli élete szerelmét, és boldogan élnek két alantasokkal vívott csata között, míg el nem indulnak napozni.
Sokkal inkább a számtalan mellékszál, a komplex (férfi)karakterek, a hasfalrengető humor, és Lassiter megismerése hajt, ha mostantól kinyitok egy FTT könyvet.

És nem az a bajom, hogy pusztán csak ezekkel nem érem be, hanem az, hogyha nem barmolná el a szerelmeseket, akkor hibátlanok lehetnének a könyvei.
De így nem azok. Nekem KELL a romantika, a kidolgozott egymásra találás is, mert egy háklis dög vagyok és kész! (Azért Phury-t továbbra is szeretem, és ugye mondtam én a legelején, hogy tetszeni fog a könyve! ;))

Kiadó: Ulpius

Értékelés:


Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Sajnos egyet kell értenem azzal a meglátásoddal, hogy a fő szerelmi szálat kissé elbagatelizálja, és zserintem ez jellemző is lesz a továbbiakban. Viszont tele lesznek a könyvek mellékszálakkal, bár ez éppen nem kárpótlás de azért így sem rossz. Amúgy ha jól sejtem, ill jók az értesüléseim akkor Qhuinn és Blay saját könyvet kap :) kíváncsi leszek, hogy a Megbosszult és a Halhatatlan szerető hogy fog tetszeni :) Syro

    VálaszTörlés
  2. @Syro: Ó, én is kíváncsi leszek, bár most pihentetem kicsit a sorozatot. Három részenként jól esik picit "pihenni". :)

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved