Karácsonyi - Nalini Singh - nyereményjáték I. - Egy regénylakás könyvei Karácsonyi - Nalini Singh - nyereményjáték I. - Egy regénylakás könyvei
Friss posztok:
Főoldal » , » Karácsonyi - Nalini Singh - nyereményjáték I.

Karácsonyi - Nalini Singh - nyereményjáték I.

Írta: Gretty | 2012. december 3., hétfő | 22:54

Ó, van olyan sztorim, hogy a látogatottság kiverné a mutatókat az admin felületben, de nem osztom meg, mert arra jutottam, hogy megírom őket egyszer könyvesített formában, aztán lehet ámulni meg bámulni, de főleg fogni a fejeket.

Helyette meghirdetem az egyik Nalini Singh kártyát, melyet a bécsi dedikálás során zsákmányoltam, kifejezetten a blog olvasóinak.

A nyertes választhat, hogy melyiket kéri. ;)

Sokat agyaltam, hogy kellene, mint kellene, és arra jutottam, hogy elválasztom a blogspotos és Facebookos követőket, úgyis kettő kártya van, ráadásul én mindenkit egyformán szeretek, és így talán nem szenved hátrányt sem az, akinek nincs FB accountja, sem az, aki ide feliratkozott, mert ezt szereti jobban. (Aki mindkét helyen jelen van, annak meg ugyebár dupla esély.)

Ez az első kör a blogos követőknek szól. Ők jelenleg 76-an vannak, és ők az alapbázis.
Van egy listám róluk, mert én már csak ilyen vagyok, és aki ezen a listán rajta van, máris közelebb került a győzelemhez.

A feladat nagyon, de nagyon egyszerű. Alább kérnék szépen egy hozzászólást. Hogy mégse legyen annyira triviális, a hozzászólás tárgya legyen az, hogy aki szeretné megnyerni a Nalini-kártyát, megírja nekem, melyik blogbejegyzés a kedvence. (Cím elég, de lehet részletezni is, hogy miért, ha van kedvetek.) Természetesen akkor tudom nyomon követni az eseményeket, ha nem névtelenül érkezik a komment. (Probléma, változás, bárminemű gond esetén e-mailben egyeztessünk! gretty@grettyszerintavilag.com)

Ezeket a kvalifikációkat december 17-ig kérem teljesíteni, hogy Karácsonyra már be tudjam csempészni a szerencsés fája alá kedves írónk egy darabkáját. :)

Persze attól még, hogy ez most exkluzív játék, még nyugodtan lehet továbbra is szaporítani a rajongók számát, mert a következő játékban talán már ők is esélyesek lesznek. ;) (Sőt, biztos!)

Játékra fel!
Ha tetszett a poszt, oszd meg másokkal is!

20 megjegyzés:

  1. Nekem a Nalini Singh élménybeszámoló volt a kedvencem. Nagyon szeretem az írónőt és imádnivalóan kedvesnek tűnt. Nagy vágyam, hogy én is találkozzam vele. Remélem egyszer MO-ra is ellátogat, akkor mindenképpen megyek! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, azt hiszem, nem sokat kellett gondolkodnom :) Bár több bejegyzés is tetszik (mindegyik más okból), de a pálmát nálam is a Nalini Singh-es élménybeszámoló vitte. Egy picit olyan volt, mintha én is a részese lehettem volna, ahogy olvastam :) Egyszerűen imádom a könyveit, és tényleg nagyon kedves lehet a valóságban is. (Máshol is ezt olvastam róla. :))Ha eljön Bp.-re is, valahogy megoldom, hogy én is találkozhassak vele. :)

    VálaszTörlés
  3. Nehéz választani, de kétségtelen, hogy a Nalini beszámoló közte van. Nagyon szeretem az FTT-ről és a Bridgertonokról írt bejegyzéseidet is (remélem mindkettőt hamar folytatni fogod!) :)

    VálaszTörlés
  4. Most a legutóbb nekem (mint ahogy látom az előttem íróknak is) a dedikálós Nalini Singh-es bejegyzésed tetszett nagyon. Mivel nagy Singh fan vagyok, ez nem is volt kérdéses. Jó lenne egyszer, ha én is eljuthatnék egy dedikálására. De addig is, amíg ez bekövetkezik, nagyon örülnék, ha lenne olyan szerencsém, és megnyerhetném az egyik dedikált kártyát. :))
    Köszönöm szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
  5. Nalini Singh, FTT, Moning bejegyzések.

    VálaszTörlés
  6. Nalini Singh, FTT, Moning bejegyzések.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Unknown!
    Nevesítsd magad kérlek valamilyen formában, különben nem tudsz részt venni a sorsoláson! :(

    VálaszTörlés
  8. Előző kettőt töröld. Blogger azonosítóval próbáltam belépni, de úgy valami miatt nem írt ki nevet. :(

    Nalini Singh, FTT, Moning bejegyzések tetszettek a legjobban, de mindet szeretem, ahol kedvencemről írsz.

    VálaszTörlés
  9. Nalini Singh élménybeszámoló tetszett a legjobban.

    VálaszTörlés
  10. Moning: Új nap virrad

    VálaszTörlés
  11. Nalini Singh és Becca Fitzpatrick bejegyzések!

    VálaszTörlés
  12. Mats Strandberg - Sara B. Elfgren: A kör és a Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna :)

    VálaszTörlés
  13. Szia Gretty!

    Én visszatérő olvasód vagyok, ám most nem indulok a nyereményjátékban, végtelenül egyszerű oknál fogva: még nem olvastam az írónőtől. Ami tudom hiba, de remélhetőleg a nem túl távoli jövőben lesz majd rá lehetőségem.

    VálaszTörlés
  14. Moningos bejegyzéseid a kedvenceim, annak ellenére, hogy ugyebár én megrögzött fanatikus vagyok te meg... nem :D
    Ugyanis azért öröm volt látni, hogy a végére mégis csak megmozgatott benned valamit a dolog, és már NÉGY csillagot is adtál az Új nap virradra :))

    VálaszTörlés
  15. Nekem az egyik kedvenc bejegyzésem tőled a könyvfesztiválos, vagyis a Három nap, tengernyi élmény - 1. 2. és 3. rész. Én nem tudtam elmenni, te viszont olyan jól megírtad a beszámolókat, hogy úgy éreztem, mintha én is ott lettem volna. :o)
    A másik meg természetesen a Nalini Singh-es bejegyzés. :D

    VálaszTörlés
  16. Mivel több hónapja követlek több kedvenc bejegyzésed is van. :)
    Az első természetesen a Nalini Singh beszámolód, tetszik, mert amikor olvastam nagyon könnyen el tudtam képzelni a hangulatot és az izgatottságot, nagyon jól esett megtudni, hogy az írónő mennyire kedves, nem csak tehetséges.
    A következő a LoveStar (amit már fel is tettem a listámra, mert nagyon meghoztad a kedvem hozzá), majd a Jay Asher bejegyzésed a Kezünkben a jövőnk, amit hamarosan én is megkapok, de addig is nálad csipegettem a részleteket. :)

    VálaszTörlés
  17. Egy kis kiruccanás Bécsbe!

    Nekem ez volt a kedvenc bejedzésem. Amit teljes irigységgel olvastam és hallgattam végig ugyan is IMÁDOM Bécset és Nalinit! De ami késik az nem múlik legközelebb én is megyek! :)

    VálaszTörlés
  18. 1. Moning-os bejegyzéseid: Mert hiába tiltakozik ellene minden idegszálam, tetszik, hogy annak ellenére, hogy nem igazán jött be neked a sorozat, mégis tárgyilagos tudtál maradni, és elmondani, hogy (szerinted) mi a jó és rossz a könyvekben.
    2. Nalini Singh-es bécsi úti beszámoló.: Kell részleteznem? :-)) Olyan volt olvasni azt a bejegyzést, mintha én is ott lettem volna. :-)

    VálaszTörlés
  19. Karen Marie Moning:Új nap virrad.Imádom,hogy még úgyis hogy te nem szereted a sorozatot ilyen fantasztikus kritikát tudtál alkotni.:DD

    VálaszTörlés
  20. könyveknek sosem tudtam ellenállni, így jövök esélynövelni:)
    nekem most ez a kedvencem: 2. számú Luca-cédula: Mesés ruhák kalandjai

    VálaszTörlés

Ez a blog az ÖnTörvényű Bloggerek Klubjának tagja! Bárminemű plagizálás az Éhezők viadalán való azonnali részvételt vonja maga után!

Ha vinnél valamit, merthogy nem közkincs ám ez itt...

Creative Commons Licenc
Gretty Gretty szerint a világ - Egy regénylakás könyvei című műve Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! 3.0 Unported Licenc alatt van.
DMCA.com .

Ha üzennél...

Név

E-mail *

Üzenet *

Bemutatópéldány
Vendégszerepléseim a Klubrádió (95,3) Bemutatópéldány című műsorában, ahol Tímár Ágnessel beszélgetünk könyvekről.
.
 
Support : Creating Website | J. | Mas
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2010-2013 Egy regénylakás könyvei - All Rights Reserved